Strona główna Forum Archiwum Katalog stron Pomoc Kontakt

Autor Wątek: Regulamin forum i strony Pasja-eksploracja.pl  (Przeczytany 27044 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Administrator

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1045
Regulamin forum i strony Pasja-eksploracja.pl
« dnia: 17.12.2009, 12:23:17 »
Zapoznaj się również z zasadami zamieszczania postów na forum!

Zabrania się kopiowania lub publikowania zawartych na forum i stronie materiałów bez wiedzy autorów lub Administracji.

Poniżej przedstawiamy regulamin forum. Powstał on z tylko jednego powodu – pragnienia by forum pozostało miejscem przyjaznym i aby jak najlepiej służyło wszystkim Użytkownikom. Chcemy, aby użytkownicy czuli się tu bezpiecznie i komfortowo, aby w miłej i konstruktywnej atmosferze spędzali czas. Chyba wszyscy się zgodzą, że Forum to nie jest miejsce na kłótnie i wyzwiska.

I. REGULAMIN

1. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.

a. Administrator i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich sprzecznych z regulaminem materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie od razu każdej wiadomości.
   
b. w związku z powyższym zapisem, Użytkownik zgadza się, że zawartość każdego postu na Forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie Administratora, czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

2. Zabrania się zamieszczania na Forum i rozpowszechniania materiałów zawierających treści :

      b. obraźliwe, obsceniczne, wulgarne (w tym sugerujące użycia słów wulgarnych typu "pie***"), oszczercze, ogólnie przyjęte jako erotyczne i/lub pornograficzne
      c. zawierające groźby
      d. związane z zakazanymi używkami
      e. wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc
      f. faszystowskich
      g. naruszających prawa innych osób i/lub instytucji
      h. oraz inne, które mogą być sprzeczne z prawem lub szeroko pojętym dobrym obyczajem
      i. zawierające przekazy polityczne i poglądowe politycznie
      j namawiające do rozbrajania niewypałów lub wykorzystywania materiałów wybuchowych

Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban)

3. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej. Może ona zawierać ofertę handlową.

4. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania zasad umieszczonych w temacie "Jak pisać na forum?".

5. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartość.

7. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł , cytuj z umiarem. Zakaz umieszczania tego samego tematu w kilku działach.

8. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

9. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

10. Administracja forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

11. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane.

12. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

13. Posty łamiące regulamin zgłaszamy poprzez formularz  "Zgłoś do moderatora " znajdującego się przy każdym poście.

14. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym. Więcej na ten temat znajdziesz w dziale "Jaki pisać na forum?".

15. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

16. Administracja i moderatorzy nie są  nieomylni, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu ich poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo zaprotestować. W tym celu prosimy używać opcji "raport" przy danym poście, lub też korzystać z "Prywatnych Wiadomości" i informować administrację o ewentualnym łamaniu regulaminu i zasad ogólnie pojętej kultury zarówno przez zwykłych użytkowników jak i przez nią samą.

17. Na forum zabrania się handlu wykopkami, typu monety itp. natomiast dozwolona jest ich wymiana, oraz sprzedaż rzeczy takich jak banknoty, stare fotografie, zegarki kieszonkowe, pisma oraz podobne rzeczy.

II. BAN

Oczywiście jest to ostateczność, do której mamy nadzieję uciekać się jak najrzadziej.

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 10 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

5. Osoba, która  nagminnie łamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą,

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum po uprzednim podaniu przyczyny.

----------------------------------------------------------------------------------------------
W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.

U W A G A !
Użytkownicy nieakceptujący dowolnego z powyższych punktów regulaminu proszeni są o niekorzystanie z forum.


Kontakt z Administratorem
« Ostatnia zmiana: 06.04.2014, 20:25:28 wysłana przez Administrator »

Ania

Regulamin forum i strony Pasja-eksploracja.pl
« dnia: 17.12.2009, 12:23:17 »

 

"Eksploracja" Czarnobyla

Zaczęty przez PionierDział Ławeczka

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 5937
Ostatnia wiadomość 28.05.2011, 09:59:52
wysłana przez Arasp
Jak korzystać z forum. Zakładanie, edycja tematu. Dodawanie zdjęć.

Zaczęty przez AdministratorDział Kraina pomocy

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 7397
Ostatnia wiadomość 20.09.2011, 20:55:09
wysłana przez Administrator
Jak korzystać z forum. Zakładanie, edycja tematu. Dodawanie zdjęć.

Zaczęty przez AdministratorDział Ogłoszenia

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 8860
Ostatnia wiadomość 20.09.2011, 21:01:24
wysłana przez Administrator
Jak korzystać z forum. Zakładanie, edycja tematu. Dodawanie zdjęć.

Zaczęty przez AdministratorDział Wykrywacze metali

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1974
Ostatnia wiadomość 20.09.2011, 21:05:20
wysłana przez Administrator

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Polecamy: GPS na rower | Forum dla adminów

Często szukane: strona do identyfikacji łusek | dutch mannlicher 1895 | trojak sap | janczarek od uprzęży | minelab x-terra 705 - detektor metali | gwizdek wojska polskiego | katalog krause pdf | quattro mp problem | guzik orzeł | pinpoint wykrywacz metali | Mapa forum