Autor Wątek: Łezka do ID...  (Przeczytany 4045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dziq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 446
Łezka do ID...
« dnia: 17.09.2011, 21:00:18 »
Witam...wyskoczyło  mi takie sreberko moze macie odczynienia z taka monetka??dzieki z góry...
Czyżby to był Ivan Grozny ???



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: 17.09.2011, 22:12:23 wysłana przez dziq »

toma

  • Gość
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #1 dnia: 18.09.2011, 10:09:40 »
Dziq nie wiem co wolisz wędkę? czy rybę?! ;)
podaj wagę tej kopiejki?

Offline dziq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 446
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #2 dnia: 18.09.2011, 11:35:53 »
nom ciekawe na czym ja zważę;/ musze kupic specjalna wage do monet o ile takie sa??
coz za pytanie jasne,ze rybe heh;]

Offline commander2

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1517
  • ech...
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #3 dnia: 18.09.2011, 11:37:56 »
Wg mnie moneta Dymitra I Samozwańca.
c2

Offline dziq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 446
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #4 dnia: 18.09.2011, 11:48:42 »
Moze i masz racje, chociaż jedna odpowiedz dostałem ;) kompletnie nie znam sie na tych łezkach. Miałem z nimi tylko 3 razy do czynieni (może dlatego),a jest ich od cholery i łatwo sie pogubić która to która hehe...
Dzięki Kolego;)
« Ostatnia zmiana: 18.09.2011, 20:07:06 wysłana przez Radek »

Offline adamex

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 118
  • ACE 250
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #5 dnia: 18.09.2011, 20:12:06 »
co do dokładnej wagi to szukaj na allegro wagi jubilerskiej
tylko że sporo kosztuje  - około 100 pln - ja mam takie 2 sztuki
Nie gadajta po wiejsku bo tego nie zniesę

Offline k2kaska

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 55
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #6 dnia: 19.09.2011, 00:46:28 »
Kopiejka Iwana IV Groźnego cara w latach 1547-1584. Napis kompletny -"ЦРЬ I ВЕЛИКИЙ КНЯЗЬ IВАН ВСЕЯ РOСCИI"- Car i Wielki Książę Iwan WszechRusi.
Nie da się ustalić dokładnej daty ponieważ nie "zmieściła się" na monecie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Iwan_IV_Gro%C5%BAny

Monetka szósta od góry:
http://veneva.ru/cheshyia.html

P.S - kup wagę, bez wagi nie da rady!

Offline LiPa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 141
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #7 dnia: 19.09.2011, 10:34:02 »
nom ciekawe na czym ja zważę;/ musze kupic specjalna wage do monet o ile takie sa??

Ja gdy musiałem zważyć monetkę bo też waga była potrzebna do id to po prostu poszedłem do apteki i poprosiłem o dokładne zważenie. Oni muszą mieć precyzyjne wagi. Pewnie całej kolekcji nie będą chcieli zważyć ale pojedynczą monetę czemu nie. Wystarczy poprosić :) no i znaleźć aptekę :)

Offline szukacz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1323
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #8 dnia: 19.09.2011, 16:55:52 »
Witaj .
Najbliższy jubiler rozwiązanie problem  ,albo sklep numizmatyczny,jeśli poprosisz o zważenie napewno pomogą .   

Offline Misiu

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 540
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #9 dnia: 06.10.2011, 19:12:09 »
Witam kilka lat temu zakupiłem w Puławach wagę elektroniczną, jubilerską max 300 gram, dokładność 0,01 grama za jedyne 60 zł.
Naprawdę przydatna rzecz w naszym hobby.
Pozdrawiam

brzunio

  • Gość
Odp: Łezka do ID...
« Odpowiedź #10 dnia: 06.10.2011, 23:33:09 »
Pati ! Mam taką wagę u siebie-zapraszam  :)